Green Touch
blank
Koszyk
Zamknij
Kontynuuj zakupy ZAMAWIAM
suma: 0,00 zł
Ulubione produkty
Lista ulubionych jest pusta.

Wybierz coś dla siebie z naszej aktualnej oferty lub zaloguj się, aby przywrócić dodane produkty do listy z poprzedniej sesji.

Szukaj i przeglądaj...
Kategorie
blankblog GreenTouch

Regulamin konkursu:

1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Organizatorem konkursu na Facebooku i Instagramie (zwanego dalej „Konkursem”) jest GREEN TOUCH Sp. z o.o. z siedzibą: ul. Wyzwolenia 124 A, 85-790 Bydgoszcz, (zwany dalej „Organizatorem”).
  2. Fundatorem nagrody jest Organizator.
  3. Administratorem danych osobowych udostępnianych przez Uczestników Konkursu jest Organizator.
  4. Podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny, lecz niezbędny do przystąpienia przez Uczestnika do Konkursu. Osobom udostępniającym dane przysługuje prawo dostępu do tych danych, ich zmian bądź usunięcia.
  5. Niniejszy regulamin określa warunki Konkursu.
  6. Konkurs nie jest stworzony, administrowany, wspierany ani sponsorowany przez META. Facebook oraz Instagram jest znakiem towarowym zastrzeżonym przez META.
  7. Konkurs jest prowadzony na stronie https://www.facebook.com/GreenTouchPL oraz https://www.instagram.com/greentouch_pl/ (zwanej dalej „Fanpage”).
  8. Nadzór nad prawidłowością i przebiegiem Konkursu, tj. udzielaniem informacji na temat Konkursu oraz rozpatrywaniem reklamacji, sprawuje Organizator.

2. UCZESTNICY KONKURSU

  1. Uczestnikami Konkursu mogą być wyłącznie osoby fizyczne, konsumenci w rozumieniu art. 221 kodeksu cywilnego, posiadające pełną zdolności do czynności prawnych, będące użytkownikami i posiadający aktywne konto w serwisie Facebook / Instagram, które zaakceptowały niniejszy Regulamin (dalej: „Uczestnik”).
  2. Uczestnik oświadcza, że:

- jest osobą fizyczną, posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych,

- zapoznał się z treścią niniejszego Regulaminu i w sposób dobrowolny przystępuje do Konkursu,

- wyraża zgodę i akceptuje warunki Regulaminu, w tym zapoznał się z treścią dotyczącą procedury odbioru nagrody i ją w pełni akceptuje,

- zobowiązuje się do przestrzegania postanowień Regulaminu, w tym również regulaminu Facebooka / Instagrama,

- wyraził zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla celów związanych z uczestnictwem w Konkursie,

- jest zarejestrowanym Użytkownikiem portalu społecznościowego Facebook / Instagram.

  1. W Konkursie nie mogą uczestniczyć pracownicy i współpracownicy Organizatora.

 3. NAGRODA

  1. W Konkursie przewidziano JEDNĄ NAGRODĘ GŁÓWNĄ dla JEDNEJ OSOBY w postaci samodzielnie skomponowanego kosza prezentowego oraz DWIE NAGRODY dla DWÓCH OSÓB w postaci koszów prezentowych wybranych przez Organizatora, wyłonionych w sposób wskazany w §6.
  2. Nagrodą jest:
  • Za zajęcie 1. miejsca: samodzielnie skomponowany kosz prezentowy z produktami Green Touch.
  • Za zajęcie 2. i 3. miejsca: gotowy kosz prezentowy wybrany przez Organizatora.
  1. Informacja o Nagrodzie będzie zawarta w treści ogłoszenia o Konkursie (komentarz), które zostanie opublikowane na portalu Facebook oraz Instagram na profilu Green Touch.
  2. Laureatom nie przysługuje prawo wymiany Nagrody na gotówkę ani nagrodę innego rodzaju.
  3. Zwycięzca może zrzec się Nagrody, ale w zamian nie przysługuje mu ekwiwalent pieniężny, ani jakakolwiek inna nagroda.

 4. MIEJSCE, CZAS I ZASADY KONKURSU

  1. Konkurs jest dostępny w formie ogłoszenia konkursowego (dalej: „Post Konkursowy“) na portalu społecznościowym Facebook na profilu Organizatora pod adresem https://www.facebook.com/GreenTouchPL oraz na portalu społecznościowym Instagram na profilu Organizatora pod adresem https://www.instagram.com/greentouch_pl/.
  2. Konkurs trwa od dnia 21.03.2025 r. godz. 12:00 do 6.04.2025 r. do godz. 23:59.

 5. ZASADY UCZESTNICTWA W KONKURSIE

  1. Zadaniem Uczestnika Konkursu jest: NAPISAĆ KOMENTARZ, W KTÓRYM SAMODZIELNIE SKOMPONUJE KOSZ PREZENTOWY Z WYBRANYCH PRODUKTÓW DOSTĘPNYCH W SKLEPIE GREEN TOUCH, TJ.:
  • 2x kawa (smakowa, ziarnista, mielona) lub herbata (dowolna),
  • 2x produkt z kategorii miody i przetwory (miody, konfitury, syropy, owoce w syropie),
  • 1x słodycze (batony, owoce/bakalie w czekoladzie, czekolada),
  • 1x dodatki (nabierak do miodu, drewniana łyżeczka, suszone kwiaty, świeca z węzy pszczelej).

oraz WYJAŚNI, DLACZEGO TO WŁAŚNIE TE PRODUKTY ZOSTAŁY PRZEZ NIEGO WYBRANE.

  1. Informacje o konkursie będą dostępne na Facebooku pod adresem https://www.facebook.com/GreenTouchPL oraz na Instagramie pod adresem https://www.instagram.com/greentouch_pl/.

 6. WARUNKI UCZESTNICTWA W KONKURSIE I ODBIORU NAGRÓD

  1. Dostęp do Konkursu jest bezpłatny i wymaga rejestracji na portalu społecznościowym Facebook / Instagram.
  2. Warunkiem uczestnictwa w Konkursie jest zaakceptowanie Regulaminu oraz poprawne wykonanie wszystkich zadań opisanych w § 5. Ust. 1 Regulaminu.
  3. O przyznaniu nagrody decyduje Organizator w drodze analizy poprawności oraz atrakcyjności wykonania zadań opisanych w § 5. Ust. 1 Regulaminu przez Uczestników Konkursu.
  4. Spośród nadesłanych zgłoszeń Organizator wyłoni TRZECH ZWYCIĘZCÓW.
  5. Zwycięzca Konkursu zostanie powiadomiony o wygranej i warunkach odbioru Nagrody za pośrednictwem komentarza na Facebooku / Instagramie w ciągu 5 dni roboczych od momentu zakończenia konkursu.
  6. Publiczna informacja o wygranej zostanie również umieszczona w komentarzu do posta konkursowego na profilach firmowych Green Touch (Facebook: https://www.facebook.com/GreenTouchPL; Instagram: https://www.instagram.com/greentouch_pl/).
  7. Warunkiem odebrania przez wyróżnionego Uczestnika nagrody jest przesłanie w ciągu 48 godzin od ogłoszenia wyników Konkursu na Fanpage`u Green Touch wiadomości prywatnej z następującymi danymi:
  8. imię i nazwisko,
  9. adres korespondencyjny,
  10. numer telefonu,
  11. adres mailowy.
  12. Brak wysłania wiadomości, o której mowa w pkt. 7 lub przekroczenie dopuszczalnego czasu odpowiedzi lub wysłanie nieprawidłowych danych, powoduje utratę przez uczestnika prawa do nagrody.
  13. Przyznana w Konkursie nagroda zostanie wysłana uczestnikowi do 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przez Organizatora informacji, o której mowa w ust. 6.
  14. Nagrody zostaną wysłane na koszt Organizatora jako przesyłka na adres wskazany przez Uczestnika.
  15. Wszystkie zgłoszenia pozyskane w sposób opisany powyżej trafiają do jednej puli Prac Konkursowych, spośród których wyłonieni zostaną laureaci. Nie jest zatem określone, ilu Laureatów zostanie wyłonionych z poszczególnych platform - łączna liczba Laureatów ogółem, ze wspólnej puli zgłoszeń z Facebooka i Instagrama, wynosi 3.

 7. ZAKRES ODPOWIEDZIALNOŚCI ORGANIZATORA

  1. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzetelność i prawdziwość danych Uczestników Konkursu, w tym za brak możliwości przekazania nagród, z przyczyny leżących po stronie Uczestnika, w szczególności, jeśli ten nie podał prawdziwego adresu do korespondencji lub podane dane są niepełne lub nieaktualne.
  2. Organizator oświadcza, że nie prowadzi kontroli, ani monitoringu treści umieszczanych przez Uczestników w zakresie rzetelności i prawdziwości, z zastrzeżeniem działań związanych z usunięciem naruszeń Regulaminu lub przepisów powszechnie obowiązujących.
  3. Organizator zastrzega sobie prawo do wykluczenia z udziału w Konkursie Uczestników, których działania są sprzeczne z prawem lub Regulaminem oraz regulaminem Facebooka / Instagrama, w szczególności uczestników, którzy:
  4. a) zamieszczają treści niezgodne z obowiązującym prawem lub Regulaminem dostępnym na portalu Facebook / Instagram (w szczególności zawierające treści obraźliwe, zarówno w warstwie tekstowej, jak i graficznej),
  5. b) podejmują działania z wykorzystaniem konta/profilu utworzonego niezgodnie z zasadami Facebooka / Instagrama,
  6. c) podejmują działania z wykorzystaniem niezgodnych z zasadami Facebooka / Instagrama kont/profili osób trzecich,
  7. d) ingerują w mechanizm działania Konkursu,
  8. e) tworzą fikcyjne konta/profile w serwisie Facebook / Instagram.
  9. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek zakłócenia w działaniu łącz teleinformatycznych, serwerów, interfejsów, przeglądarek oraz platformy Facebook / Instagram.
  10. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za czasowe lub stałe zablokowanie strony lub aplikacji ze strony Facebooka / Instagrama.

 8. PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH

  1. Dane osobowe Uczestników Konkursu będą przetwarzane przez Organizatora wyłącznie w celu dokonania czynności niezbędnych do prawidłowego przeprowadzenia Konkursu.
  2. Dane osobowe Uczestników Konkursu będą przechowywane przez Organizatora tylko przez okres niezbędny do przeprowadzenia Konkursu i wydania nagród wyróżnionym Uczestnikom.
  3. Uczestnicy mają prawo wglądu do przetwarzanych danych i ich poprawiania oraz usuwania. Dane są podawane na zasadach dobrowolności, przy czym w zakresie uczestnictwa w Konkursie wymagana jest rejestracja na portalu społecznościowym Facebook / Instagram.
  4. W momencie usunięcia danych Użytkownik traci możliwość Uczestnictwa w Konkursie.

 9. PRAWA AUTORSKIE

  1. Wszelkie prawa własności intelektualnej do Konkursu przysługują Organizatorowi. Uczestnictwo w Konkursie nie skutkuje w żadnym zakresie nabyciem przez Uczestników jakichkolwiek praw własności intelektualnej. Zabronione jest naruszanie w jakikolwiek sposób praw własności intelektualnej w Konkursie, w szczególności:
  2. a) kopiowanie, modyfikowanie oraz transmitowanie elektronicznie lub rozpowszechnianie w inny sposób mechanizmu Konkursu lub jego części, a także            poszczególnych utworów i baz danych, bez wyraźnej pisemnej zgody Administratora,
  3. b) korzystanie z Konkursu w sposób niezgodny z Regulaminem lub powszechnie obowiązującymi przepisami.

 10. REKLAMACJE I ZGŁOSZENIA NARUSZEŃ

  1. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzania Konkursu, Uczestnicy winni zgłaszać na piśmie w czasie trwania Konkursu, jednak nie później niż w terminie 14 (czternastu) dni od dnia wydania Nagród.
  2. Reklamacja zgłoszona po wyznaczonym terminie nie wywołuje skutków prawnych.
  3. Pisemna reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, dokładny adres Uczestnika oraz dokładny opis i uzasadnienie reklamacji.
  4. Reklamacja powinna być przesłana listem poleconym na adres Organizatora.
  5. Reklamacje rozpatrywane będą pisemnie w terminie 30 dni.

 11. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Regulamin wchodzi w życie z dniem 21.03.2025 r. i obowiązuje do 1.05.2025 r.
  2. W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego i inne przepisy prawa.
  3. Spory odnoszące się i wynikające z Konkursu będą rozwiązywane przez sąd powszechny właściwy miejscowo dla siedziby Organizatora.

blank Komentarze do wpisu (0)

Holder do góry
Szablon Shoper Modern 3.0™ od GrowCommerce
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium